Nrsk Ny Nesh Admin
Liczba postów : 42 Join date : 07/10/2014
| Temat: Niemowa Nrsk Pon Paź 20, 2014 2:55 pm | |
| Umiejki posiadane:- Akrobacja lv.2 :
Akrobacja - ta umiejętność zwykle przypada osobom dobrze wysportowanym, których ciała są bardzo dobrze przygotowane do trudów walki, ale i wykonywania zwykłego hobby jak wspinaczka. Akrobatyka odpowiada za wykonywania wszelkiej maści wyczynów podczas spadania. Przekręcenie ciała do odpowiedniej pozycji, bloków oraz uników podczas walki. I wiele, wiele więcej. Dotyczy to również skakania. Ponadto nasza postać jest wstanie wspiąć się niemalże na każdą płaszczyznę, z wyjątkiem pionowej i płaskiej, gdzie nie ma o co zaczepić rąk, czy nóg. Nie mamy też problemu ze zeskakiwaniem z dużych wysokości, gdzie pomaga pomagają nam gibkie, silne nogi oraz odpowiednie ułożenie ciała. Osoby posiadające tę umiejętność potrafią bez ryzyka wykonać salto w tył, przewrót czy stanie na rękach, przy okazji walcząc, a nawet wykonując operacje, które wymagają zwykle skupienia, czy też nieruchomej postawy. Oczywiście to tylko możliwości naszego ciała, bez wykorzystania nenu, czy innego wspomagacza. Jednak użycie go podczas akcji wzmacnia efekt.
1 lvl - podstawowy etap. Zgłębiliśmy tajniki naszego ciała. Nie jesteśmy podatni na kontuzje jak zwykły człowiek, który chciałby wykonać manewr, który my potrafimy. Nie mniej zły ruch może się skończyć tragicznie. Bez problemu wespniemy się na prostą ściankę/skałę, usłaną nierównościami do uchwytu. Zrobimy salto, śrubę, czy otrzymamy możliwość wykonania jakiegoś manewru podczas spadania. Wszelkie uniki, czy wyginanie ciała podczas obrony są zdecydowanie większe niż u zwykłego człowieka. Możemy zeskoczy z wysokości 3 metrów bez uszczerbku na zdrowiu, a wszystko dzięki silnym nogom i odpowiedniemu ułożeniu ciała.
2 lvl - nie można nas nazwać amatorami w tym, co robimy, ale profesjonalistami również. Taki stan przejściowy pomiędzy, dzięki któremu wykonujemy 'tańce i swawole', który nie powstydziłby się akrobata w cyrku. Trudne ściany nie są dla nas problemem, nawet te pod naprawdę ostrym kątem - oczywiście o ile mamy się czego złapać, jednak i tak minimalizujemy ilość uchwytu. A może do tego przeskok z jednej do drugiej w trudnym położeniu? To również jest możliwe. Wykonamy kilka salt po kolei i jeszcze w tym czasie wykonamy jakąś akcje ofensywną. Defensywa również jest na godnym poziomie, przy unikach i wygibasach ciała. Jednym słowem bez problemu możemy wykonywać akrobacje i atakować, bądź się bronić. Możemy zeskoczy z wysokości 6 metrów bez uszczerbku na zdrowiu, a wszystko dzięki silnym nogom i odpowiedniemu ułożeniu ciała.
- Szermierz:
Sztylety, noże, miecze. Wszystko co ostre i zazwyczaj zrobione ze stali, czy inne metalu. Ich broń to przedłużenie ręki i są przeciwieństwem walczących wręcz. Szermierz trzyma dystans, niewielki, ale zawsze. I woli wykorzystywać wyłącznie swą broń do siania krwawej pożogi. Użytkowanie w walce nogi, czy ręki do zadania ciosu jest bardzie rzadkie, a jak już, to do wytrącenia przeciwnika z równowagi. Tną, przecinają, kłują, zaszlachtują. Tym jest właśnie szermierka - to piękny i śmiercionośny styl walki.
- Kocie uszy:
Bohaterowie, posiadający tę umiejętność zostali obdarzeni przez los zdumiewająco czułym słuchem. Poza tym, że mogą usłyszeć czyjeś kroki z dużej odległości, to również szelest liści, czy inny dźwięk, który dla zwykłego człowieka jest niesłyszalny. Umiejętność działa o dodatkowe 5 metrów od standardowego pola słyszenia.
- Odporność psychiczna:
Głównie chodzi o odporność na stres czy sytuacje, które mocno obciążają psychicznie (np. widok śmierci, wypadki, zastraszanie). Nie jest to całkowita niwelacja wszelkich możliwych obciążających sytuacji 'jestem jak skała, nic mnie nie ruszy', a po prostu łatwiej przychodzi opanowanie się po ciężkich przeżyciach oraz nieco ciężej doprowadzić do załamania psychicznego postaci. W głównej mierze decyduje MG. Eq: 30cm Maczeta i tanto oraz pokrowce na oba ukryte pod płaszczem [10PR]. Mały notes i długopis. Posiadane PR: 10 | |
|