Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Rozwój postaci

Go down 
AutorWiadomość
Athanthatsuyaki

Athanthatsuyaki


Liczba postów : 146
Join date : 05/10/2014

Rozwój postaci Empty
PisanieTemat: Rozwój postaci   Rozwój postaci EmptyPon Paź 06, 2014 4:06 pm

Rozwój postaci odbywa się poprzez ulepszanie poszczególnych atrybutów postaci, kupowanie umiejętności oraz broni. Wszystko to odbywa się za pośrednictwem punktów rozwoju, których startowa ilość wynosi 120. Koszty rozwoju poszczególnych poziomów sumują się. Jeśli więc podnosimy coś z poziomu I na III, to płacimy za poziom II + III. NOWE TECHNIKI NEN ORAZ NOWE UMIEJĘTNOŚCI, ZGŁASZAMY W OPISACH DODATKOWYCH ZA POMOCĄ NOWEGO POSTA.

1. Rozwój Nenu

a) Posiadanie Nenu - odblokowanie Nenu niefabularnie kosztuje 5 PR, posiadanie na start nawet z adnotacją w historii zalicza się do niefabularnego sposobu i postać także ponosi koszty. Odblokowanie Nenu daje nam Ten, Ren, Hatsu i Zetsu na poziomie 0.

b) Rozwój Tenu - Zwiększanie poziomu Tenu zwiększa czas działania Nenu, oraz pozwala blokować wpływanie na emocje aurą. To czy udało się zapanować nad emocjami zależy od różnicy między poziomami Tenu między obrońcą a napastnikiem, a także ich charakteru.
- Poziom 0 (Amator) - Pozwala korzystać z Nenu przez niepełny post. Darmowe
- Poziom I (bardzo słaby) - Pozwala korzystać z Nenu przez 1 - 3 posty. 5 PR
- Poziom II (Słaby) - Pozwala korzystać z Nenu przez 3-5 postów. 10 PR
- Poziom III (Przeciętny) - Pozwala korzystać z Nenu przez 5-7 postów. 15 PR
- Poziom IV (Dobry) - Pozwala korzystać z Nenu przez 7-10 postów. 20 PR
- Poziom V (Bardzo dobry) - Pozwala korzystać z Nenu przez 10-12 postów. 25 PR
- Poziom VI (Wybitny) - Pozwala korzystać z Nenu przez 12-15 postów. 30 PR
- Każdy następny poziom kosztuje o 5 PR więcej niż jego poprzednik i wydłuża czas działania Nenu o 3 posty[15-18; 18-21]

c) Rozwój Renu - Pozwala określić różnicę OGÓLNYCH sił miedzy jednostkami przy aktywnym Nenie. Poziom 0 nie różni się niczym od osoby bez Nenu, dopiero przy I poziomie dostrzega się różnicę. Koszt I poziomu wynosi 5 PR, każdy następny jest o 5 PR większy.

d) Rozwój Zetsu - Rozwój Zetsu zwiększa możliwości ukrywania własnego Nenu. Jednak tylko Nenu, co za tym idzie osoba z Enem wykryje nas, nie rozpozna jednak naszego Nenu albo w ogóle nie uzna nas za łowcę.
Poziom I - Ukrywa Nen przed oddalonymi od nas jednostkami. 10 PR
Poziom II - Nieco lepszy od I ale to wciąż nie III. 20 PR
Poziom III - Ukrywa Nen nawet przed osobami znajdującymi się bardzo blisko. 30 PR
Poziom IV - Działa lepiej od III, ale wciąż nie ukrywa Nenu przed Enem. 40 PR
Poziom V - Ukrywa Nen dla I poziomowego Enu. 50 PR
Poziom VI - Ukrywa Nen dla II poziomowego Enu. 60 PR
Poziom VII + zwiększa możliwości ukrycia się przed czyimś Enem. O 10 PR więcej dla każdego kolejnego poziomu

e) Rozwój Hatsu - Poziom Hatsu = Ilość technik Nen jakie możemy opanować.
Poziom I - 1 technika Nen. 10 PR
Poziom II - 2 techniki Nen, poza Specjalistami. 25 PR
Poziom III - 3 techniki Nen, poza Specjalistami. 40 PR
Poziom IV - 4 techniki Nen, poza Specjalitami. 55 PR
pozim V - 5 technik Nen, 2 techniki Nen dla specjalistów(nie koniecznie z Nenu specjalisty). 70 PR
Poziom VI - Dalej tak samo, techniki dla specjalistów co V poziomów. Każdy kolejny poziom to 15 PR więcej.  

f) In - Koszt Inu to 30 PR. Wymaga przynajmniej łącznie III poziomu w opanowaniu Nenu.

g) Gyo - Koszt Gyo to 20 PR. Wymaga co najmniej I poziomu Renu.

h) En -  Każdy poziom En, zwiększa jego zasięg działania. Wymaga Renu i Tenu na poziomie co najmniej III
Poziom I - 50m, 30 PR
Poziom II - 55m, 30 PR
Poziom III - 60m, 30 PR
Poziom IV+ Ta sama zasada, +5m, cena się nie zmiania.

i) Shu - Koszt to 10 PR. Wymaga Tenu na poziomie V.

j) Ken - Koszt to 10 PR. Wymaga co najmniej I poziomu Renu.

k) Ko - Koszt to 25 PR. Wymaga Gyo.

l) Ryu - Koszt to 5 PR. Wymaga Gyo.

m) Techniki Nen - Koszt jednej techniki to 30 PR dla głównego atrybutu. Dla sąsiednich cena wzrasta do 40 PR, dla atrybutu naprzeciwko do 70 PR, a dla dwóch pozostałych do 55 PR. Jeśli jesteśmy Manipulatorem lub iluzjonistą, możemy zgłosić technikę Nen specjalisty za standardowe 30PR lecz wykonany zostaje rzut kością z 1% szansą zwycięstwa (można wybrać cyfrę). Dodatkowo - im silniejsza technika, tym większe wymagania w opanowaniu Nenu może nałożyć sprawdzający na użytkownika, by ten mógł w pełni wykorzystać potencjał techniki. Dodatkowo jeśli technika nie jest z naszego głównego atrybutu, jej siła może zostać odpowiednio zmniejszona lub technika może nie zostać zaakceptowana. Jeśli tworzymy technikę Nen opartą na kilku rodzajach nenu mamy dwie opcje -> Albo opcję skrajną(siła techniki najsłabszego nenu i najniższy koszt/Najwyższa siła za najwyższy koszt) lub średnią(średnia siła i średni koszt)

n) Technika inicjacji - Darmowa. Wymaga Renu, Zetsu, Hatsu i Tenu na poziomie III.

o) Przysięgi - Możliwość stworzenia przysięgi wymaga Renu, Zetsu, Hatsu i Tenu na poziomie V.

p) Egzorcyzm - Czy egzorcyzm zadziałał czy nie zależy od różnicy w poziomie Egzorcyzmu, a poziomie Hatsu osoby, której Nen usuwamy - 1. Prościej mówiąc, Egzorcyzm II poziomu może usunąć Nen maksymalnie III poziomu Hatsu. Koszt I poziomu Egzorcyzmu to 20 PR. Każdy następny jest o 5 PR droższy.

r) Ilość Nenu - Nen oprócz tego, że będzie rósł i spadał w toku fabuły jako nagrody fabularne, można też kupić. Za 1 PR możemy kupić 2 punkty Nenu.

2. Umiejętności:
a) Umiejętności jednostopniowe - 20 PR

b) Umiejętności wielopoziomowe - 15/25/35 itd. PR za poszczególny level

c) Oczy klanu Kurta - Podstawowo oczy utrzymać można przez 1 post. Można zwiększyć czas działania oczu, cena to 10 PR za post.

3. Bronie i inne przedmioty:
Jak wiadomo broń daje ogromną przewagę nad pozostałymi. Dlatego kupowanie jej za pieniądze, które są łatwo dostępnym dobrem, byłoby zbyt proste. Tak jak przedmioty niebojowe typu - samochód, można kupić sobie fabularnie, tak broń pozyskuje się za PR.

a) Broń biała - 5 PR za sztukę

b) Broń palna - 30 PR za jednostrzałową i 50 PR za maszynową. Kupowana broń ma kolejno 7 i 30 pocisków, pociski odnawiają się po każdej misji/walce. Można zwiększyć liczbę dostępnych pocisków płacąc większą cenę. Wydając 60 PR na broń jednostrzałową, będziemy mieli 14 pocisków do wystrzelenia w czasie misji/walki

c) Broń miotana biała - 10 PR; 5 pocisków

d) Broń miotana prochowa - 50 PR, 2 pociski

e) Broń biała dystansowa - 20 PR, 12 pocisków

f) Bazooki, bomby, materiały wybuchowe, granatniki - W przypadku posiadania pocisków - 3 sztuki, w innym 1 sztuka. 50 PR

g) Silniejsze bronie typu Miniature Rose czy trucizny, a także inne wyjątki podlegają oddzielnej ocenie. Przedmioty wykorzystywane jako broń ale do niej nie zaliczane(np. Szpadel; Jojo) są do kupienia normalnie za pieniądze.

4. Pieniądze:
Jednostką płatniczą w HxH są Jenny. Fabularnie prawie każdego stać na wiele rzeczy i dopóki gracze nie będą przesadzać, nie będą szczególnie pilnowane zasoby pieniężne. Można więc śmiało założyć, że graczy stać na większość rzeczy.
Powrót do góry Go down
 
Rozwój postaci
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Lao Mei Karta Postaci
» Wzór Karty Postaci

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Wstęp :: Księga wiedzy-
Skocz do:  
Mapa Świata