Athanthatsuyaki
Liczba postów : 146 Join date : 05/10/2014
| Temat: Misje/Eventy/Inne sposoby pozyskania PR Wto Paź 07, 2014 1:32 pm | |
| 1. M i s j eGłówne wątki fabularne forum przedstawiane będą w formie misji. Misje prowadzone są dla maksymalnie 6 graczy, jednocześnie zaś prowadzone mogą być tylko 3 misje. Na misji możemy być tylko jedną z naszych postaci. Misje nie posiadają określonego poziomu trudności, posiadać muszą jednak pewną cechę jaką jest Multi-cel. Głównym założeniem misji jest bowiem takie skonstruowanie wątku fabularnego by wzięcie udziału i zakończenie misji opłacało się każdej stronie konfliktu. Dlatego każda misja winna mieć cztery możliwe zakończenia: dla dobrych, dla złych, zakończenie neutralne oraz zakończenia alternatywne. Ma to pozwolić na ukończenie misji każdej osobie. Nagroda za misje to 10 PR za miesiąc misji (jeśli nie było w danym miesiącu opóźnień ze strony gracza) oraz dodatkowe PR za odgrywanie postaci, sukcesy osobiste i wkład w powodzenie misji. Nagrody nie muszą ograniczać się do PR i postać zawsze może się spodziewać czegoś specjalnego. 2. E v e n t Na forum prowadzony jest maksymalnie jeden event na raz, dla grupy ludzi większej niż 6 osób. Skupia się on na jednym z istniejących lub na zupełnie nowym wątku fabularnym, jak w przypadku misji ma różne możliwości zakończenia. Nagrody za event, poza standardowym 10 PR za każdy miesiąc, są całkowicie zależne od prowadzącego i wkładu graczy. Nagrody nie muszą ograniczać się do PR i postać zawsze może się spodziewać czegoś specjalnego. 3. F a b u ł a Ze względu na niewielką liczbę misji, gracze fabularni mogliby czuć się pokrzywdzeni. Dlatego gracze którzy nie biorą udziału w misji* uzyskują 10 PR za każdy aktywny miesiąc gry. Dodatkowo MG może (bardzo często) ingerować w poczynania graczy na fabule. Za każdą taką ingerencję MG przysługują dodatkowe PR. [*]Dotyczy pełnych miesięcy. Jeśli w danym miesiącu był okres jaki gracz spędził na fabule, przysługuje mu owe 10 PR 4. W a l k i Walki między graczami czy z NPC również są nagradzane. Zależnie od wyniku można osiągnąć różne ilości PR. Zazwyczaj jest to jednak 1-10 za przeżycie ciężkiej lecz przegranej walki; 5-15 PR za remis z powodu przerwania walki czynnikiem losowym (w wypadku ucieczki któregoś z walczących, ten który uciekł przegrywa). Za zwycięstwo w ciężkiej walce uzyskuje się 10-20 PR. Ciężką walką nazywamy taką walkę gdzie zadane zostały którejś ze stron rany ciężkie. Walki muszą być sędziowane przez MG. 5. E g z a m i n Egzamin na łowcę podlega oddzielnym zasadom i nie jest traktowany ani jako misja ani jako event. Mimo tego jest całkowicie fabularny. * Odbywa się raz na sześć miesięcy: 1 Grudnia oraz 1 Czerwca. * Składa się z 5 zadań. * Przynajmniej 1 zadanie jest testem umysłowym oraz przynajmniej 1 zadanie jest walką. * Można zyskać maksymalnie 250 punktów, po 50 za każde zadanie. * By zdać należy uzyskać 200 punktów. * Za każde zadanie uzyskuje się 5PR, jeśli będzie się najlepszym w danej konkurencji uzyskuje się jednak 10 PR, dlatego łączna pula PR do zdobycia za egzamin to 25-50PR. * W czasie trwania egzaminu także uzyskuje się 10PR za miesiąc gry, o ile nie było opóźnień ze strony graczy. * Do egzaminu nie mogą przystąpić członkowie Phantom Troupe i osoby już łowcami będące. 6. W i e ż a | n i e b i o s Podniebna Arena walk. Toczą się tu pojedynki PvE i PvP, za każde z nich przysługują ogromne premie PR. Wieża rządzi się swoimi prawami i składa z 251 pięter. * Wspinanie się po wieży polega na pokonywaniu strażników pięter. * Jeśli pokonamy strażnika piętra sami się nim stajemy. * Piętra od 1 do 10 posiadają 3 strażników, piętra od 11 do 20 posiadają dwóch strażników, te od 21 do 251 już tylko jednego. * Jeśli pokonaliśmy strażnika 12 piętra, a inny gracz je zaatakuje zanim wejdziemy na 13, toczymy z nim walkę. * Strażnik piętra nie może odmówić walki graczowi jeśli nie znajduje się na zdarzeniu fabularnym, w przeciwnym razie gracz musi zaczekać aż strażnik będzie wolny. * Strażnik musi mieć 2 tygodniową przerwę między zdarzeniami fabularnym, w której to pełni swoje obowiązki strażnika. * Jeśli zostaniemy pokonani, spadamy o piętro w dół i zostajemy strażnikiem tamtego piętra * Za pokonywanie kolejnych pięter są różne nagrody PR + dodatkowe: - Spoiler:
-Piętra 1-10 = 5PR -Piętra 11-20 = 6PR -Piętra 21-30 = 7PR -Piętra 31-40 = 8PR -Piętra 41-50 = 9 PR -Piętra 51-60 = 10 PR + 5 Nenu -Piętra 61-70 = 11PR + 5 Nenu -Piętra 71-80 = 12PR + 5 Nenu -Piętra 81-90 = 13PR + 5 Nenu -Piętra 91-100 = 14PR + 5 Nenu -Piętra 101-110 = 15PR + 10 Nenu -Piętra 111-120 = 16PR + 10 Nenu -Piętra 121-130 = 17PR + 10 Nenu -Piętra 131-140 = 18PR + 10 Nenu -Piętra 141-150 = 19PR + 10 Nenu -Piętra 151-160 = 20PR + 10 Nenu + 5% szans na dodatkowe 5PR/10Nenu(rzut kością k20, 20 wygrywa) -Piętra 161-170 = 21PR + 10 Nenu + 5% szans na dodatkowe 5PR/10Nenu(rzut kością k20, 20 wygrywa) -Piętra 171-180 = 22PR + 10 Nenu + 5% szans na dodatkowe 5PR/10Nenu(rzut kością k20, 20 wygrywa) -Piętra 181-190 = 23PR + 10 Nenu + 5% szans na dodatkowe 5PR/10Nenu(rzut kością k20, 20 wygrywa) -Piętra 191-200 = 24PR + 10 Nenu + 5% szans na dodatkowe 5PR/10Nenu(rzut kością k20, 20 wygrywa) -Piętra 201-210 = 25PR + 15 Nenu + 10% szans na dodatkowe 5PR/10Nenu(rzut kością k20, 1 i 20 wygrywa) -Piętra 211-220 = 26PR + 15 Nenu + 10% szans na dodatkowe 5PR/10Nenu(rzut kością k20, 1 i 20 wygrywa) -Piętra 221-230 = 27PR + 15 Nenu + 10% szans na dodatkowe 5PR/10Nenu(rzut kością k20, 1 i 20 wygrywa) -Piętra 231-240 = 28PR + 15 Nenu + 10% szans na dodatkowe 5PR/10Nenu(rzut kością k20, 1 i 20 wygrywa) -Piętro 241 = 29PR + 100 Nenu -Piętro 242 = 30PR + 150 Nenu -Piętro 243 = 50PR + 150 Nenu -Piętro 244 = 60PR + 200 Nenu -Piętro 245 = 60PR + 200 Nenu + Darmowa umiejka lvl 1 -Piętro 246 = 60PR + 200 Nenu + Ulepszenie wybranej umiejki -Piętro 247 = 60PR + 200 Nenu + Ulepszenie Tenu o 1 lvl -Piętro 248 = 60PR + 200 Nenu + Ulepszenie Renu o 1 lvl -Piętro 249 = 60PR + 200 Nenu + Ulepszenie Hatsu o 1 lvl -Piętro 250 = 75PR + 250 Nenu + Darmowa, nadprogramowa technika Nen(Nie wlicza się do ograniczeń Hatsu) -Piętro 251 = 100PR + 500 Nenu + 100-1000m do zasięgu Enu(Rzut kością k10 gdzie liczba oczek odpowiada setką metrów) *Od piętra 200 przegrać można tylko 2 razy, następnie dochodzi do wykluczenia z turnieju. *Do piętra 200 nie można używać broni oraz Technik Nen. *Do piętra 100 szansa na spotkanie użytkownika Nen na arenie wynosi 1%*Piętro areny(rzut kością). Od piętra 100 każdy przeciwnik zna Nen. *Przegrywa osoba niezdolna do walki, osoba która wypadła za matę lub osoba która się podda. Strażnicy pięter(Gracze) - Spoiler:
Piętro 1 - Ofelia Elsinor Piętro 2 - Bere
*Przyznawanie PR za aktywną grę w przypadku misji, eventów lub innych fabularnych zdarzeń następuje z ramienia MG PO ZAKOŃCZENIU danego zdarzenia. PR przyznawane za grę fabularną gracze przypisują sobie sami, pierwszego dnia każdego miesiąca. | |
|