IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Organizacje i Rangi wewnętrzne

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Athanthatsuyaki

avatar

Liczba postów : 146
Join date : 05/10/2014

PisanieTemat: Organizacje i Rangi wewnętrzne   Wto Paź 07, 2014 12:03 am

Łowcy: Łowcy to osoby, które na coś polują. Nieważne czy to zwierzyna, rzadkie rośliny, przestępcy. Jednak każdy, kto chce się tytułować łowcą, musi zdać specjalny egzamin i zdobyć licencję, która jednocześnie sprawia, że staje się on członkiem stowarzyszenia łowców. Wiążę się to z wieloma bonusami, profitami i wielkim prestiżem. Istnieją jednak też pewne zasady:

1. Łowca musi na coś polować.
2. Wszyscy łowcy w chociaż niskim stopniu muszą znać sztuki walki oraz być zdolnym do używania Nenu w chociaż minimalnym stopniu.
3. Człowiek, który raz został łowcą, będzie nim do śmierci. Jednakże licencja łowcy nie zostanie wydana po raz drugi, jeśli dojdzie do jej utraty.
4. Łowcy nie mogą polować na innych łowców, chyba że ci popełnili jakieś przestępstwo.
5. Łowca, który osiągnie wybitne cele w swojej dziedzinie, otrzymuje 1 gwiazdkę.
6. Dwie gwiazdki otrzymuje Łowca, który spełnia pięć pierwszych zasad. Otrzymuje on oficjalną pozycję oraz będzie nauczał młodego łowcę, który otrzymał gwiazdkę.
7. Trzy gwiazdki otrzymuje Łowca, który spełnia sześć pierwszych zasad i zdobył dużo osiągnięć w wielu dziedzinach.
8. Prezes Stowarzyszenia Łowców musi posiadać zaufanie większości swych towarzyszy. Gdy stanowisko Przewodniczącego jest puste, przeprowadzone muszą zostać wybory nowego Prezesa, a Vice-Przewodniczący tymczasowo zyskuje władzę.
9. Zasady obowiązujące w czasie Egzaminu na Łowcę ustalane są przez Prezesa, gwałtowne zmiany w systemie muszą jednak zostać zaakceptowane przez większość społeczności Łowców.
10. Wszelkie sprawy nie znajdujące się w Zasadach Łowów powinny być ustalone pomiędzy Prezesem, jego zastępcą i Zodiakami. Przewodniczący ma prawo wyboru Vice-Prezesa i Zodiaków.

Licencja daje też następujące prawa:

1. 95% publicznych placówek może być używana za darmo. Mało tego, w najwyższej klasie.
2. Wolność w podróżowaniu. Dostęp do 90% miejsc na świecie z normalnymi wymaganiami dla podróżujących oraz do 75% miejsc na świecie w których warunki wstępu są surowe.
3. Prawie całkowita niekaralność za zabójstwa.
4. Sprzedaż licencji łowców pozwoli żyć w luksusie kolejnym 7 generacjom.
5. Można jej użyć jako zabezpieczenia kredytu w banku do sumy 100 mln. Jenny.
6. Dostęp do tajnej strony łowców, na której znajdują się informacje na niemal każdy temat.

Rangi w stowarzyszeniu łowców:
a) Normalny Łowca
b) Łowca z 1 gwiazdką - Przyznawane za specjalne zasługi w swojej dziedzinie.
c) Łowca z 2 gwiazdkami - Przyznawane za specjalne zasługi w kilku dziedzinach.
d) Łowca z 3 gwiazdkami - Najcięższa do zdobycia ranga. Otrzymują ją jedynie osoby, które wykazały się na kilku płaszczyznach i przysłużyły całemu społeczeństwu. Liczba trzygwiazdkowych łowców, nigdy nie przekracza 10.
e) Vice przewodniczący - Vice przewodniczący całego stowarzyszenia.
f) Przewodniczący - Przewodniczący stowarzyszenia łowców. Poprzedni przewodniczący może ustalić sposób selekcji nowego.  

Zacząć można maksymalnie jako normalny łowca. Na egzamin nie mogą się zapisać osoby już łowcami będące oraz członkowie Phantom Troupe.

Mrówki Chimerze: Stworzenia będące skrzyżowaniem mrówki z innymi gatunkami. Na forum jedynym wymogiem jest, by w procesie powstawania danej krzyżówki brały udział geny człowieka, nadające mrówce ludzkich cech. Mrówki są wielkości człowieka, posiadają cechy różnych gatunków oraz mogą posiadać mgliste wspomnienia z czasów, kiedy były jeszcze ludźmi. Są bezgranicznie oddane swojej królowej. Aktualnie na forum nie ma rodziny królewskiej, co za tym idzie wszystkie mrówki chimerze są sobie równe.

Phantom Troupe: Organizacja przestępcza, zrzeszająca 13 najwyższej klasy złoczyńców. Posiadają oni na plecach tatuaże przedstawiające pająka oraz cyfrę obrazującą ich numer w hierarchii samej organizacji. Aktualny boss posiada zawsze numer 1. By zostać Bossem należy pokonać poprzedniego. Tak samo z innymi członkami organizacji. Pokonanie danego członka równa się zastąpieniu go w szeregach organizacji.

Numer 1 - NPC
Numer 3 - Varagarv Vermillion
Numer 5 - Kensei
Numer 6 - Shiria Fountainestand
Numer 13 - Rachel Zoldyck

By być ich członkiem należy też być Zabójcą.

Zabójcy: Mogą, ale nie muszą, być łowcami. Mogą też przynależeć do innych grup. Różnią się jednak od nich wszystkich tym, że żyją z zabijania na zlecenie. Najbardziej liczącą się rodziną zabójców jest oczywiście rodzina Zoldyck, nie jest jednak jedyna. By zostać zabójcą, trzeba się nim urodzić, lub przeszkolić u którejś z rodzin, co najczęściej kończy się wcieleniem do rodziny i reprezentowaniem jej. Znane rodziny i ich członkowie:

Zoldyckowie: Kazu; Naver; Kirei; Draco; Rachel
Fontainestand: Shiria
Raghall: Saver[Jedyny członek tej rodziny]

Zodiac: Wewnętrzna organizacja stowarzyszenia łowców. Jest to 12 specjalnie wybranych łowców, pod względem zarówno siły jak i umiejętności Nen oraz przydatności dla stowarzyszenia. Każdy z Zodiaków posiada przypisany kryptonim. Zodiakiem nie można tak po prostu przestać być, z bycia nim zwalnia jedynie zgoda prezesa stowarzyszenia lub śmierć. Tylko prezes może powołać do bycia zodiakiem. Kryptonimy zodiaków to: Krowa, Tygrys, Królik, Smok, Wąż, Koń, Owca, Małpa, Kogut, Pies, Dzik, Szczur.

Królik - Faith
Smok - Ofelia Elsinor
Tygrys - Torashiro
Szczur - Kururu
Małpa - Shun
Wąż - Ritsu

By być ich członkiem należy też być Łowcą.

Mafia: Istnieje wiele rodzin mafijnych, rządzi nimi jednak 10 Donów. Podlega im zaś 10 Bestii Cienia - silnych użytkowników Nenu chroniących mafijne głowy, po jednym na każdego Dona. Podlegają tylko rozkazom Donów.

Rodzina Maestro - [Don Maestro]; Delphine[Bestia Cienia]
Rodzina Cervello - [Don Cervello]; Arinori; Sigurd Jotunheimr[Bestia Cienia]

Na start nie można być Donem Mafii, ale można zostać Bestią Cienia, wymaga to jednak bycia też zabójcą/łowcą.

Cywile: Normalni ludzie, nie panujący nad Nenem i nie należący do żadnych z powyższych grup.

Rangi mogą się mieszać (nie licząc cywila). Kolorek uzyskuje się poprzez łańcuch wartości. Prościej mówiąc, im wyższą rangę z łańcucha posiada twoja postać, taki właśnie kolorek dostaje:

Cywil -> Łowca -> Zabójca -> Mafia -> Mrówka -> Zodiac lub Phantom Troupe
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Organizacje i Rangi wewnętrzne
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Zmiana rangi/organizacji/rasy oraz nowe moce/artefakty.
» Rangi

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Wstęp :: Księga wiedzy-
Skocz do:  
Mapa Świata