Rys fabularny: Między państwami Padox i Ruun toczy się od jakiegoś czasu wojna. Padox jest państwem zdecydowanie większym, od początku w tej wojnie miało przewagę a Ruun toczy bitwę w której jest w zasadzie przegrane, wspierane jedynie po cichu przez inne panstwa którym działania Padoxu się nie podobają. Poszło oczywiście o bogactwo. Swego czasu w Runn toczyła się rewolucja, ludzie niezadowoleni z działań państwa obalili rząd, wtedy wkroczył Padox ze swoją "Misją pokojową" i "Pomocą w stabilizacji państwa" wszystko oczywiście w celu zyskania dostępu do kopalni diamentów.
Wojna która miała być w zasadzie szybką potyczką, przedłuża się już bardzo długo, Ruun zdaje się niedługo padnie. Coraz więcej jej cichych sprzymierzeńców wycofuje się z pomocy, mówi się o dużych łapówkach. W ręce Ruun wpadł jednak jeden z wyższych oficerów Padox, który posiada wiedzę mogącą zaszkodzić Padox i przedłużyć wojnę. Zwrócono się z prośbą o pomoc do ludzi z zewnątrz...
Wprowadzenie do misji:
*Łowcy, cywile, mrówki, mafia, zabójcy - Łowcy spotkają się nieopodal wejścia do obozu gdzie za pomocą wtyczki Stowarzyszenia zostaną wprowadzeni do obozu jako nowi jeńcy. W przypadku wykrycia, Stowarzyszenie wyprze się jakichkolwiek powiązań. W przypadku zdradzenia informacji na temat misji, jeniec zostanie uznany za zdrajcę a potencjalna misja ratunkowa nie będzie miała miejsca.
*Phantom Troupe - Zun zapewnia jedynie podwózkę na miejsce, zaleca też podszycie się pod cywila, nie jest to jednak rozkaz.
Cel misji:
*Dobrzy - Odbić Jeńców
*Źli - Odnaleźć i wyeliminować cel, bez wstrzynania niepotrzebnego zamieszania
*Inne - Zniszczyć obóz; Inne nie przewidziane zakończenia
Ilość osób: 3-6