IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Misje/Eventy/Inne sposoby pozyskania PR

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Athanthatsuyaki

avatar

Liczba postów : 146
Join date : 05/10/2014

PisanieTemat: Misje/Eventy/Inne sposoby pozyskania PR   Wto Paź 07, 2014 1:32 pm

1. M i s j e
Główne wątki fabularne forum przedstawiane będą w formie misji. Misje prowadzone są dla maksymalnie 6 graczy, jednocześnie zaś prowadzone mogą być tylko 3 misje. Na misji możemy być tylko jedną z naszych postaci. Misje nie posiadają określonego poziomu trudności, posiadać muszą jednak pewną cechę jaką jest Multi-cel. Głównym założeniem misji jest bowiem takie skonstruowanie wątku  fabularnego by wzięcie udziału i zakończenie misji opłacało się każdej stronie konfliktu. Dlatego każda misja winna mieć cztery możliwe zakończenia: dla dobrych, dla złych, zakończenie neutralne oraz zakończenia alternatywne. Ma to pozwolić na ukończenie misji każdej osobie. Nagroda za misje to 10 PR za miesiąc misji (jeśli nie było w danym miesiącu opóźnień ze strony gracza) oraz dodatkowe PR za odgrywanie postaci, sukcesy osobiste i wkład w powodzenie misji. Nagrody nie muszą ograniczać się do PR i postać zawsze może się spodziewać czegoś specjalnego.

2. E v e n t
Na forum prowadzony jest maksymalnie jeden event na raz, dla grupy ludzi większej niż 6 osób. Skupia się on na jednym z istniejących lub na zupełnie nowym wątku fabularnym, jak w przypadku misji ma różne możliwości zakończenia. Nagrody za event, poza standardowym 10 PR za każdy miesiąc, są całkowicie zależne od prowadzącego i wkładu graczy. Nagrody nie muszą ograniczać się do PR i postać zawsze może się spodziewać czegoś specjalnego.

3. F a b u ł a
Ze względu na niewielką liczbę misji, gracze fabularni mogliby czuć się pokrzywdzeni. Dlatego gracze którzy nie biorą udziału w misji* uzyskują 10 PR za każdy aktywny miesiąc gry. Dodatkowo MG może (bardzo często) ingerować w poczynania graczy na fabule. Za każdą taką ingerencję MG przysługują dodatkowe PR.
[*]Dotyczy pełnych miesięcy. Jeśli w danym miesiącu był okres jaki gracz spędził na fabule, przysługuje mu owe 10 PR

4. W a l k i
Walki między graczami czy z NPC również są nagradzane. Zależnie od wyniku można osiągnąć różne ilości PR. Zazwyczaj jest to jednak 1-10 za przeżycie ciężkiej lecz przegranej walki; 5-15 PR za remis z powodu przerwania walki czynnikiem losowym (w wypadku ucieczki któregoś z walczących, ten który uciekł przegrywa). Za zwycięstwo w ciężkiej walce uzyskuje się 10-20 PR. Ciężką walką nazywamy taką walkę gdzie zadane zostały którejś ze stron rany ciężkie. Walki muszą być sędziowane przez MG.

5. E g z a m i n
Egzamin na łowcę podlega oddzielnym zasadom i nie jest traktowany ani jako misja ani jako event. Mimo tego jest całkowicie fabularny.

* Odbywa się raz na sześć miesięcy: 1 Grudnia oraz 1 Czerwca.
* Składa się z 5 zadań.
* Przynajmniej 1 zadanie jest testem umysłowym oraz przynajmniej 1 zadanie jest walką.
* Można zyskać maksymalnie 250 punktów, po 50 za każde zadanie.
* By zdać należy uzyskać 200 punktów.
* Za każde zadanie uzyskuje się 5PR, jeśli będzie się najlepszym w danej konkurencji uzyskuje się jednak 10 PR, dlatego łączna pula PR do zdobycia za egzamin to 25-50PR.
* W czasie trwania egzaminu także uzyskuje się 10PR za miesiąc gry, o ile nie było opóźnień ze strony graczy.
* Do egzaminu nie mogą przystąpić członkowie Phantom Troupe i osoby już łowcami będące.  


6. W i e ż a | n i e b i o s
Podniebna Arena walk. Toczą się tu pojedynki PvE i PvP, za każde z nich przysługują ogromne premie PR. Wieża rządzi się swoimi prawami i składa z 251 pięter.

* Wspinanie się po wieży polega na pokonywaniu strażników pięter.
* Jeśli pokonamy strażnika piętra sami się nim stajemy.
* Piętra od 1 do 10 posiadają 3 strażników, piętra od 11 do 20 posiadają dwóch strażników, te od 21 do 251 już tylko jednego.
* Jeśli pokonaliśmy strażnika 12 piętra, a inny gracz je zaatakuje zanim wejdziemy na 13, toczymy z nim walkę.
* Strażnik piętra nie może odmówić walki graczowi jeśli nie znajduje się na zdarzeniu fabularnym, w przeciwnym razie gracz musi zaczekać aż strażnik będzie wolny.
* Strażnik musi mieć 2 tygodniową przerwę między zdarzeniami fabularnym, w której to pełni swoje obowiązki strażnika.
* Jeśli zostaniemy pokonani, spadamy o piętro w dół i zostajemy strażnikiem tamtego piętra
* Za pokonywanie kolejnych pięter są różne nagrody PR + dodatkowe:

Spoiler:
 

*Od piętra 200 przegrać można tylko 2 razy, następnie dochodzi do wykluczenia z turnieju.
*Do piętra 200 nie można używać broni oraz Technik Nen.
*Do piętra 100 szansa na spotkanie użytkownika Nen na arenie wynosi 1%*Piętro areny(rzut kością). Od piętra 100 każdy przeciwnik zna Nen.
*Przegrywa osoba niezdolna do walki, osoba która wypadła za matę lub osoba która się podda.  


Strażnicy pięter(Gracze)
Spoiler:
 


*Przyznawanie PR za aktywną grę w przypadku misji, eventów lub innych fabularnych zdarzeń następuje z ramienia MG PO ZAKOŃCZENIU danego zdarzenia. PR przyznawane za grę fabularną gracze przypisują sobie sami, pierwszego dnia każdego miesiąca.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Misje/Eventy/Inne sposoby pozyskania PR
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Bestiariusz
» Naturalne antybiotyki
» Podnóże góry
» Sposoby przemian
» Zgłoszenia po misje

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Wstęp :: Księga wiedzy-
Skocz do:  
Mapa Świata